مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:052023-06-19اجتماعي

11 مرکز شبانه روزی نگهداری از افراد دارای معلولیت فعال است


سرپرست توانبخشی بهزیستی استان زنجان از فعالیت 11 مرکز شبانه روزی نگهداری از افراد دارای معلولیت، که امکان نگهداری از آنها در خانواده وجود ندارد، - خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، شهرام رجبی روز دوشنبه گفت: بهزیستی در تلاش است از ظرفیت خانواده ها در جهت نگهداری فرزندان دارای معلولیت با پرداخت هزینه پرستاری بهره گیرد و در صورتی که خانواده های دارای فرزند بیش از یک فرد معلول همانند معلولیت ذهنی، اوتیسم و اختلال رفتاری و … خانواده به دلایل مختلف امکان نگهداری از این فرد را ندارد می تواند با مراجعه به بهزیستی و تشکیل پرونده نسبت به نگهداری فرد در مراکز بهزیستی اقدام نماید.

وی ادامه داد: ارائه خدمات بدو پذیرش توسط مرکز توانبخشی مشتمل بر معاینه، ارزیابی اولیه و اخذ نظریه پزشک مرکز دال بر عدم وجود بیماری، قرنطینه (حداقل یک هفته)، انجام آزمایشات لازم انجام می پذیرد.

بدیهی است در صورت ابتلاء به بیماری واگیر دار، راهنمایی جهت پیگیری درمان بیماری مسری به خانواده یا سرپرست صورت می گیرد و پس ازطی دوره سرایت بخشی، اقدامات لازم جهت پذیرش انجام می شود.

سرپرست توانبخشی بهزیستی استان زنجان از فعالیت 11 مرکز شبانه روزی نگهداری از افراد دارای معلولیت، که امکان نگهداری از آنها در خانواده وجود ندارد، خبر داد و گفت: 768 نفر در استان زنجان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 مرکز شبانه روزی نگهداری از افراد دارای معلولیت فعال است

11 مرکز شبانه روزی نگهداری از افراد دارای معلولیت فعال است