مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 14:362023-06-06سياسي

برگزاری جشن تولد «شهید علی میوه چین» در دفتر خبرگزاری فارس قزوین


به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قزوین، مراسم گرامیداشت سالروز ولادت شهید علی میوه چین از شهدای قزوینی سالهای دفاع مقدس، پیش از ظهر امروز با حضور جمعی از رزمندگان و همرزمان ایشان، مرتضی کارآموزیان مسئول سازمان بسیج رسانه کشور، محمد کشاورز مسئول بسیج رسانه استان قزوین، مرتضی کریمی مسئول حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس سپاه و بسیج استان و جمعی از اصحاب رسانه در دفتر خبرگزاری فارس قزوین برگزار شد.

در این مراسم همرزمان شهید میوه چین ضمن تشریح ویژگی های شخصیتی شهید، به بیان خاطرات خود از دوران حضور در جبهه های جنگ با رژیم بعث پرداختند.

گفتنی است شهید علی میوه چین که امسال به عنوان شهید شاخص استان قزوین معرفی شده است، در 15خرداد سال 1341 در قزوین به دنیا آمد.

مقطع تحصیلی ابتدایی را در دبستان شهید اعرابی، دوره راهنمایی را در مدرسه نوروزیان و دوره متوسطه را در هنرستان صنعتی انقلاب و در رشته مکانیک عمومی سپری کرد.

وی همزمان با پیروزی انقلاب اسلامی و تشکیل جهاد سازندگی، داوطلبانه و بدون دریافت حقوق در سال 1358 از سوی این نهاد انقلابی جهت کمک رسانی به مردم محروم روستاها به مدت 6 ماه در دورترین روستاهای منطقه الموت قزوین به کمک رسانی و فعالیت می پردازد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری جشن تولد «شهید علی میوه چین» در دفتر خبرگزاری فارس قزوین

برگزاری جشن تولد «شهید علی میوه چین» در دفتر خبرگزاری فارس قزوین