مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-06اقتصادي

هجوم ملخ های مهاجم در فلارد کنترل شد


مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای کنترل جمعیت ملخ های مهاجم به مزارع فلارد سم پاشی و مبارزه با آفات بلافاصله پس از گزارش در دستور کار قرار گرفت، - ایسنا/چهارمحال و بختیاری مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای کنترل جمعیت ملخ های مهاجم به مزارع فلارد سم پاشی و مبارزه با آفات بلافاصله پس از گزارش در دستور کار قرار گرفت، گفت: حدود 150 هکتار از مزارع مورد هجوم قرار گرفت، اما جمعیت کنترل شد.

فرشید شبانی در گفت وگو با ایسنا در خصوص هجوم ملخ ها به مزارع شهرستان فلارد، اظهار کرد: جمعیت ملخ های مهاجم بسیار بالا بود و در دسته های 10 هزارتایی از شهرستان سمیرم استان اصفهان وارد مزارع شهرستان فلارد شده بودند.

مدیر حفظ نباتات سازمان جهادکشاورزی چهارمحال و بختیاری با بیان اینکه برای کنترل جمعیت ملخ های مهاجم به مزارع فلارد سم پاشی و مبارزه با آفات بلافاصله پس از گزارش در دستور کار قرار گرفت، گفت: حدود 150 هکتار از مزارع مورد هجوم قرار گرفت.

وی با بیان اینکه حفظ نباتات یک دستگاه حاکمیتی است، بیان کرد: خوشبختانه با اقدام سریع جمعیت ملخ های مهاجم کنترل شد و اجازه ندادیم که ملخ ها حتی به مزارع پایین دست نیز نفوذ کنند، این اقدامات ظرف چند روز انجام شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هجوم ملخ های مهاجم در فلارد کنترل شد

هجوم ملخ های مهاجم در فلارد کنترل شد