مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 21:252023-06-19اجتماعي

سند «کاهش خطر سوانح و حوادث» در اصفهان تدوین می شود


مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان از آغاز برنامه تدوین 2 سند با عنوان «کاهش خطر سوانح و حوادث و آمادگی پاسخ به بحران ها» در استان اصفهان خبر داد.

- منصور شیشه فروش مدیرکل مدیریت بحران استانداری اصفهان در گفت وگو با خبرنگار فارس در اصفهان با اشاره به وجود 4 هزار کیلومتر رودخانه در استان اظهار داشت: 60 درصد مساحت استان تحت تأثیر سیلاب های فصلی قرار دارد و اجرای طرح های پیشگیری و کنترل سیل باید انجام شود.

وی با بیان اینکه 85 کیلومتر از رودخانه های اولویت دار استان در مناطق مختلف ساماندهی شده است، افزود: 250 کیلومتر لایروبی رودخانه، 2 هزار کیلومتر مطالعات حریم بستر رودخانه و 150 کیلومتر مطالعات مرحله دوم انجام شده است.

شیشه فروش با بیان اینکه 350 کیلومتر از حریم رودخانه ها نشانه گذاری شده است، گفت: امسال  2 کیلومتر از رودخانه های استان ساماندهی، 45 کیلومتر لایروبی، 40 هکتار آزادسازی و 150 کیلومتر از مطالعات حریم بستر رودخانه باید انجام شود.

مدیرکل مدیرت بحران استانداری اصفهان با بیان اینکه در استان اصفهان در سال های گذشته طرح جامع خطرپذیری و مدیریت بحران با همکاری دانشگاه تدوین شده است، بیان کرد: در این طرح کنترل و پیشگیری حوادث دنبال می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سند «کاهش خطر سوانح و حوادث» در اصفهان تدوین می شود

سند «کاهش خطر سوانح و حوادث» در اصفهان تدوین می شود