مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 16 خرداد 1402 ساعت 15:452023-06-06پزشكي

پزشکی خانواده و نظام ارجاع مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت در سال 1402


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسین فرشیدی در نشست مشترک با دکتر جاودان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که با هدف برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه پزشکی خانواده در سالن اجتماعات دانشکاه برگزار شد، - حسین فرشیدی معاون بهداشت وزارت بهداشت، درمان و آموزش پزشکی اعلام کرد: پزشکی خانواده و نظام ارجاع مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت در سال 1402 است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، دکتر حسین فرشیدی در نشست مشترک با دکتر جاودان، رییس دانشگاه علوم پزشکی هرمزگان که با هدف برنامه ریزی و نظارت بر اجرای برنامه پزشکی خانواده در سالن اجتماعات دانشکاه برگزار شد، گفت: پزشکی خانواده برنامه ای است که وزارت بهداشت با مشارکت همه معاونت ها درگیر آن هستند.

این برنامه از اهداف مهم قرارگاه پزشکی خانواده در وزارت بهداشت در سال 1402 به منظور افزایش دسترسی مردم به نظام سلامت و کاهش پرداختی از جیب مردم است.

وی افزود: در واقع هدف اصلی ما در این فاز اطلاع رسانی دقیق به خانواده ها و رساندن این پیام به شهروندان است که با استفاده از برنامه جدید پزشکی خانواده و نظام ارجاع می توانند از مشوق هایی بهره مند شوند که مهمترین آن دریافت خدمات استاندارد و کاهش پرداخت از جیب حین بستری است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پزشکی خانواده و نظام ارجاع مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت در سال 1402

پزشکی خانواده و نظام ارجاع مهم ترین برنامه های وزارت بهداشت در سال 1402