مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 11:352023-06-11اقتصادي

خودکفایی 1500 خانوار مددجو استان سمنان از طریق اشتغال


مدیرکل کمیته امداد استان سمنان از خودکفایی یک هزار و 500 خانواده تحت پوشش این نهاد از طریق ایجاد فرصت های شغلی در سراسر استان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمد حسین ذوالفقاری پیش از ظهر یکشنبه در نشست مشترک با شهردار و اعضای شورای شهر سمنان به میزبانی شورای شهر ضمن بیان اینکه کمیته امداد در سه ماه گذشته بیش از 12 هزار و500 خدمت به نیازمندان ارائه کرده است، بیان کرد: هیچ مددجویی در صف خدمت جهیزیه، اجاره بها، فرانشیز و هزینه بیماران صعب العلاج در انتظار دریافت خدمت نیست.

وی با بیان اینکه 70 درصد از خدمات امداد به صورت هوشمند و برخط ارائه به نیازمندان ارائه می شود، بیان کرد: با راه اندازی سامانه امداد هوشمند، نیاز به مراجعه و حضور مددجویان در دفاتر کمیته امداد نخواهد بود.

مدیرکل کمیته امداد استان سمنان با بیان اینکه در سال گذشته ی هزار و500 خانوار با دریافت تسهیلات اشتغال زایی و حمایت های همه جانبه کمیته امداد مشغول به کار شدند، گفت: این خانوار با رسیدن به استقلال مالی در سال جاری توانمند شدند.

ذوالفقاری با اشاره به اینکه تخصیص بودجه برای ارائه خدمت بر اساس نیازمددجویان است، ابراز کرد: تمام شاخص های مشارکت های مردمی کمیته امداد در وضعیت رشد خوبی را نشان می دهد و این نشان از اعتماد و سخاوت خیران به کمیته امداد است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

خودکفایی 1500 خانوار مددجو استان سمنان از طریق اشتغال

خودکفایی 1500 خانوار مددجو استان سمنان از طریق اشتغال