مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 25 خرداد 1402 ساعت 23:452023-06-15ورزشي

ایلام میزان مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور


مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی استان ایلام با 203 شرکت کننده به مدت سه روز در حال برگزاری است.

-   شهاب شهبازی مدیر کل ورزش وجوانان استان ایلام شامگاه پنجشنبه در گفت و گو با خبرنگار خبرگزاری فارس در ایلام گفت: مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه به میزبانی استان ایلام با 203 شرکت کننده از 15 شهر کشور به مدت سه روز در حال برگزاری است.

وی افزود: وزن کشی مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه ازساعت 17 تا 21  بیست و چهارم خرداد ماه با 2 باسکول در قسمت  پرس سینه و پاورلیفتینگ انجام شد.

وی افزود: 203شرکت کننده در2 رشته پاورلیفتینگ و پرس سینه در غالب 26 تیم در رشته پاورلیفتینگ و 24 تیم در رشته پرس سینه حضور دارند.

مدیرکل ورزش وجوانان استان ایلام ادامه داد: این دوره از رقابت ها ورزشکارانی از استان های بیرجند، ،بیرجند، یزد، بوشهر، اصفهان، کرمان، رفسنجان، تهران، کرج، همدان، کرمانشاه، اهواز، خرم آباد و یاسوج حضور دارند.

شهبازی با اشاره به اینکه در این دوره از مسابقات 9 داور بین المللی و 9 داور ملی به قضاوت می پردازند،گفت: ابتدا مسابقات پاورلیفتینگ و پس از  آن مسابقات پرس سینه شروع خواهد شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس، این دوره از مسابقات از امروز  پنجشنبه 25خرداد ماه تا شنبه 27خرداد ماه سال جاری به مدت 3روز در س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ایلام میزان مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور

ایلام میزان مسابقات پاورلیفتینگ و پرس سینه کشور