مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 12:402023-06-07اجتماعي

نگهداری 185 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های اردبیل


معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل گفت: در 2 ماه گذشته راهداران استان از 185 کیلومتر سیستم روشنایی موجود راه و تونل به طور مستمر نگهداری کردند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، آیدین هاشمی پیش از ظهر چهارشنبه در بازدید از محور مواصلاتی اردبیل – سرچم با اشاره به اینکه در 2 ماه گذشته بیش از 100 کیلومتر از محورهای مواصلاتی این استان خط کشی شده است، اظهار کرد: راهداران با استقرار در مسیرها و محورهای مختلف در فصول کاری سعی دارند تا به عملیات نگهداری راه ها، ترمیم، بهسازی و آسفالت ریزی آنها نظارت داشته و بر این فرآیند مدیریت بهینه ای را داشته باشند.

وی با بیان اینکه در 2 ماه گذشته 38 هزار متر از شیب شیروانی راه های استان توسط راهداران اصلاح شد، تصریح کرد: در جریان سیل اخیر که شاهد آسیب به تأسیسات راه ها در محور اردبیل – سرچم بودیم، راهداری استان اردبیل تلاش کرد تا در 2 مرحله عملیات ترمیم را انجام دهد که در گام نخست بازگشایی مسیر برای عبور موقت بود که از حاشیه این محور انجام شد و در کنار آن در کمتر از 48 ساعت توانستیم با استفاده از سازه های فلزی و آماده پل تخریبی را بازسازی کنیم.

معاون راهداری اداره کل راهداری و حمل و نقل جاده ای استان اردبیل به رفع افتادگی 240 کیلومتر از افتادگی شانه راه در محورهای مواصلاتی استان اش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نگهداری 185 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های اردبیل

نگهداری 185 کیلومتر سیستم روشنایی در جاده های اردبیل