مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 01:052023-06-06سياسي

المان «شهید گمنام» در آزادشهر احداث می شود


سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد با اشاره به نهایی شدن طرح المان «شهید گمنام» در آزادشهر گفت: این المان با بهره گیری از معماری ایرانی اسلامی طراحی شده و ابتدای مرداد افتتاح می شود.

- یزد- سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد با اشاره به نهایی شدن طرح المان شهید گمنام در آزادشهر گفت: این المان با بهره گیری از معماری ایرانی اسلامی طراحی شده و ابتدای مرداد افتتاح می شود.

سید ابوالفضل کشفی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به اقدامات صورت گرفته در زمینه طراحی و اجرای المان شهدا در آزادشهر اظهار کرد: بحث طراحی و اجرای المان شهید گمنام در آزادشهر پس از مراسم تشییع پیکر شهید در دستور کار قرار گرفت.

وی عنوان کرد: در این محل مقبره ای با بهره گیری از معماری ایرانی اسلامی طراحی شده و چهار ستون و یک گنبد برای آن در نظر گرفته شده است.

سرپرست منطقه چهار شهرداری یزد، ابعاد ستون های این مجموعه را یک در یک متر اعلام کرد و افزود: ارتفاع ستون ها هم چهار متر است و بالای آن گنبدی قرار می گیرد که دو متر و 80 سانتیمتر خواهد بود و ارتفاع زمین تا قسمت بالایی گنبد شش متر و 80 سانتیمتر طراحی شده است.

کشفی افزود: کل فضای در نظر گرفته شده برای این مجموعه در فاز نخست 25 متر مربع است و 7 میلیارد ریال برای آن اعتبار در نظر گرفته شده و در صددیم تا ابتدای مردادماه این پروژه


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

المان «شهید گمنام» در آزادشهر احداث می شود

المان «شهید گمنام» در آزادشهر احداث می شود