مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 11 خرداد 1402 ساعت 13:352023-06-01فرهنگي

این ادبیات و موضع گیری در شأن اهالی خانه سینما نیست!


سرانجام بعد از مدت ها مدیرعامل خانه سینما انتخاب و نشست رسانه ای هیئت مدیره این نهاد صنفی برگزار شد، آن هم با ادبیاتی که در شأن خانه سینما نبود.

- خبرگزاری فارس-گروه سینما: پس از ماه ها عاجز ماندن هیئت مدیره جدید خانه سینما از انتخاب و تعیین مدیرعامل این نهاد صنفی سینمای ایران، مرضیه برومند فیلمساز کهنسال حوزه کودک در نهایت به صندلی مدیرعاملی رسید.

انتخابی که بیشتر از آنکه نشانگر توجه به قابلیت های اجرایی باشد، سوار شدن بر جو شعارهای برخواسته از ناآرامی های سال گذشته با انتخاب یک مدیرعامل زن برای خانه سینما بود! پس از ماه ها نیز مرضیه برومند نشست خبری برگزار کرد که آنچه به جای حضور اهالی رسانه به چشم رسید، صندلی های خالی سالن کوچک سیف الله داد خانه سینما بود تا نشان دهد روابط عمومی خانه سینما در همراه ساختن طیف های مختلف رسانه ای ناتوان بوده است.

اما آنچه در این نشست خبری از مدیرعامل خانه سینما دیده شد، بیشتر به جای ارائه برنامه و پاسخگویی به مطالبات اهالی سینما، طنز و شوخی و اشتباه گرفتن جایگاه مدیرعاملی خانه سینما توسط مرضیه برومند با مهمان برنامه کودک یا طنز بود! ادبیاتی که در شأن سینما نبود.

مدیرعاملی که همین چند وقت پیش برخورد زننده او با انجمن دستیاران کارگردان که پیگیر وضعیت تسویه حساب عضو بستری خود در بیمارست


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

این ادبیات و موضع گیری در شأن اهالی خانه سینما نیست!

این ادبیات و موضع گیری در شأن اهالی خانه سینما نیست!