مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 11:302023-06-08سياسي

افتتاح 101 پروژه با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان در هفته محیط زیست


معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اهم اقدامات این سازمان در دولت مردمی و انقلابی را تشریح کرد و از افتتاح 101 پروژه با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان در هفته محیط زیست خبر داد.

- ایسنا/هرمزگان معاون رییس جمهور و رییس سازمان حفاظت محیط زیست اهم اقدامات این سازمان در دولت مردمی و انقلابی را تشریح کرد و از افتتاح 101 پروژه با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان در هفته محیط زیست خبر داد.

دکتر علی سلاجقه صبح امروز (18 خردادماه) در حاشیه سفر به بندرعباس در نشستی خبری که به مناسبت آغاز هفته محیط زیست برگزار شد، با اشاره به شعار عملکردی سازمان حفاظت محیط زیست در سال 1402 مبنی بر نظارت بر اجرای سیاستهای ابلاغی محیط زیستی مقام معظم رهبری اظهار کرد: فرمان 15 ماده ای مقام 26 آبان 1394 ابلاغ شد و تاکنون دستگاههای متولی در زمینه اجرای مواد این فرمان اقداماتی معظم رهبری در انجام داده اند اما برای تاکید و نظارت بیشتر این شعار به عنوان شعار عملکردی سازمان حفاظت محیط زیست در سال 1402 انتخاب شده است.

وی افزود: در حال حاضر عملکرد دستگاهها در زمینه اجرای سیاستهای ابلاغی محیط زیستی مقام معظم احصا شده و در آبان ماه امسال همزمان با سالروز ابلاغ فرمان 15 ماده ای، طی مراسمی از دستگاه های برتر تقدیر خواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح 101 پروژه با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان در هفته محیط زیست

افتتاح 101 پروژه با اعتبار بیش از 10 هزار میلیارد تومان در هفته محیط زیست