مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 14:302023-06-03اقتصادي

برنامه های فرهنگی برای هفته «بدون دخانیات»


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میثم اکبری دلیر مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران با اشاره به هفته بدون دخانیات گفت: - مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران از اجرای برنامه های فرهنگی، ورزشی و تفریحی از جمله مسابقه کتابخوانی و نقاشی، کوهپیمایی و جمع آوری فیلتر سیگار، همایش دوچرخه سواری و توقف 86 دقیقه ای خط تولید در هفته بدون دخانیات خبر داد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اقتصادی خبرگزاری دانشجو، میثم اکبری دلیر مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران با اشاره به هفته بدون دخانیات گفت: پیشگیری و کاهش مصرف دخانیات با فرهنگ سازی و آموزش سلامت از برنامه های ماست چرا که ما خواهان سلامت مردم و کاهش مصرف دخانیات در کشور هستیم.

وی با بیان اینکه ما دخانیات را یک صنعت می بینیم و ناگزیریم در این صنعت فعالیت و تولید کنیم، افزود: ما با تبلیغ و ترویج دخانیات مخالفیم، اما ضرورت توجه به تولید در داخل و اشتغال زایی را علت فعال بودن این صنعت می دانیم و به مناسبت هفته جهانی بدون دخانیات و در هشتاد و ششمین سال فعالیت این شرکت کلیه خطوط تولید شرکت دخانیات به مدت 86 دقیقه متوقف خواهد شد.

مدیر ارتباطات و امور بین الملل شرکت دخانیات ایران به برنامه های این شرکت در هفته جهانی بدون دخانیات اشاره کرد و گفت: برنامه های


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه های فرهنگی برای هفته «بدون دخانیات»

برنامه های فرهنگی برای هفته «بدون دخانیات»