مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 09:302023-06-11اجتماعي

امروز آخرین مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان


مهلت ثبت نام دانشجویان متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه فرهنگیان امروز پایان می یابد.

- مهلت ثبت نام دانشجویان متعهد به خدمت آموزش و پرورش به صورت پذیرش بدون آزمون (استعداد درخشان) در مقطع کارشناسی ارشد نیم سال اول سال تحصیلی 1403-1402 دانشگاه فرهنگیان امروز پایان می یابد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، بر اساس اعلام معاونت آموزشی و تحصیلات تکمیلی دانشگاه فرهنگیان، سامانه ثبت نام به نشانی https://talent.

cfu.

ac.

ir که از روز یکشنبه هفتم خرداد فعال شده بود و داوطلبان تا چهارشنبه 17 خرداد ماه فرصت داشتند نسبت به ثبت نامود اقدام کنند این مهلت تمدید شده امروز یکشنبه 21 خرداد ماه پایان می یابد.

داوطلبانی که طبق آیین نامه استعدادهای درخشان واجد شرایط پذیرش در دوره کارشناسی ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان باشند، می توانند از طریق این سامانه ثبت نام اولیه خود را انجام داده و نسبت به تکمیل پرونده اقدام نمایند.

دانشگاه فرهنگیان تاکید کرده است که به مدارکی که ناقص بارگذاری شوند ترتیب اثر داده نخواهد شد و به متقاضیان توصیه می شود قبل از ثبت نام نسبت به مطالعه شرایط پذیرش و دانشگاه های پذیرنده دقت لازم داشته باشند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز آخرین مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان

امروز آخرین مهلت ثبت نام ارشد بدون آزمون دانشگاه فرهنگیان