مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 10:552023-06-19سياسي

جذب اعتبار 20 میلیارد تومانی برای ستاد اربعین صحنه


سرپرست فرمانداری صحنه از جذب اعتبار 20 میلیارد تومانی برای ستاد اربعین صحنه و توسعه زیرساخت ها خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ستاد اربعین شهرستان صحنه صبح دوشنبه با حضور حجت الاسلام خاص امیری امام جمعه و غلامرضا شهبازی سرپرست فرمانداری صحنه، شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص هماهنگی و برنامه ریزی زیر ساخت های اربعین برگزار شد.

شهبازی سرپرست فرمانداری صحنه با تشکر و قدردانی از زحمات و تلاش های شهردار و اعضای شورای شهر در خصوص جذب اعتبار 20 میلیارد تومانی، اظهار کرد: این اعتبار از محل منابع متمرکز ماده 58 شهرداری ها برای ارتقا و توسعه زیرساخت های شهر صحنه و همچنین احداث زائر سرا، سرویس بهداشتی، خرید ماشین آلات عمرانی و خدماتی، دستگاه یخ ساز و… در نظر گرفته شده است.

سرپرست فرمانداری صحنه با بیان اینکه در مسیر اربعین باید دلی کار کرد، افزود: در این زمینه پروژه ها و زیرساخت های لازم برای تردد زائرین باید به بهترین نحوه آماده شود و امیدواریم تا قبل از اربعین این پروژه ها به سرانجام برسد.

شهردار صحنه نیز در این جلسه تصریح کرد: شهرداری صحنه اقدامات و پشتیبانی های لازم را با هماهنگی دستگاه های اجرایی انجام خواهند داد تا بتوانیم اربعین امسال را بهتر و منظم تر از سال های گذشته برگزار و توفیق این را داشته باشیم که خدمتگذار زائرا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جذب اعتبار 20 میلیارد تومانی برای ستاد اربعین صحنه

جذب اعتبار 20 میلیارد تومانی برای ستاد اربعین صحنه