مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 19 خرداد 1402 ساعت 13:052023-06-09سياسي

مجید انصاری: نمی دانم چرا عده ای عرصه ترویج خط مشی آقای دعایی را تنگ می کنند


مجید انصاری، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، به جماران گفت: مواردی که از خاطرات آقای دعایی منتقل می شود نشان می دهد رهبری همین را می خواهند ولی من نمی دانم چرا عده ای این رفتار و خط مشی را بر نمی تابند و عرصه ترویج این خط مشی را هم تنگ می کنند.

- پایگاه خبری جماران: عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام با اشاره به اینکه نوع دوستان ایشان که با جناب آقای دعایی در مدرسه معصومیه(ع) کرمان بودند از آقای دعایی به عنوان یک طلبه جوان، سلحشور، انقلابی، پر تحرک، نترس و مؤثر یاد می کردند، گفت: آقای دعایی به تنهایی یک نهاد و یک رسانه عظیم بود.

اینکه از نجف صبح زود نماز بخواند و با مینی بوس به بغداد برود و برنامه اجرا کند، برنامه ای که شب قبل وقتی طلبه ها خوابیده اند و ایشان بحث و درسش را مرور کرده، دریافت اخبار از ایران و رسانه ها، دریافت اخبار از اتحادیه دانشجویان مسلمان ایرانی مقیم اروپا، ارتباط برقرار کردن با کانون های خبری، تدوین اینها و بعد اجرا کردن، یکی از کارهای آقای دعایی است.

مأموریت های دیگری که امام به ایشان دادند و مسافرت هایی که به جاهای مختلف رفتند، نشان می دهد که آقای دعایی یک عاشق بی قرار برای نهضت امام بودند.

مشروح گفت و گوی خبرنگار جماران با حجت الاسلام و المسلمین مجید انصاری در آستانه چهلمین روز درگذشت مرحوم سید محمود دعایی را در اد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مجید انصاری: نمی دانم چرا عده ای عرصه ترویج خط مشی آقای دعایی را تنگ می کنند

مجید انصاری: نمی دانم چرا عده ای عرصه ترویج خط مشی آقای دعایی را تنگ می کنند