مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 21:202023-06-21ورزشي

مایلی کهن و بحث های داخل تاکسی


کسانی که سیاست ورزیِ عامه مردم را با برچسب تفکر تاکسیسمی تحقیر می کنند و در عین حال موقعیت شان را مدیون یک انقلاب اند، در واقع در حال تحقیر خودشان هستند.

- کسانی که سیاست ورزیِ عامه مردم را با برچسب تفکر تاکسیسمی تحقیر می کنند و در عین حال موقعیت شان را مدیون یک انقلاب اند، در واقع در حال تحقیر خودشان هستند.

اگر عامه مردم اهل بحث سیاسی نبودند، احتمالا مایلی کهن در سی چهل سال گذشته پای ثابت کنسرت های داریوش بود!   عصر ایران؛ هومان دوراندیش - یکی از رسانه های دست راستی کشور، در واکنش به انتقادهای اخیر محمد مایلی کهن، حرف های او را مصداق بحث های سیاسی داخل تاکسی دانسته و بر آن برچسب تفکر تاکسیسمی زده است.

معلوم نیست چرا این منتقد مایلی کهن به سخنان او پاسخی نداده است.

اگر مایلی کهن حرفش نادرست است، بهتر نیست به جای تلاش برای تحقیر او، نادرستی گفته هایش را نشان دهیم؟   اما فرض کنیم حرف های مایلی کهن از جنس حرف های داخل تاکسی است و بحث های سیاسی داخل تاکسی هم همیشه پرت و پلا هستند.

در این صورت باید پرسید آیا مایلی کهن یک شبه تاکسی نشین شده یا از اول این طور بوده؟   وقتی می گوییم طرف مثل آدم های داخل تاکسی بحث می کند، در واقع ادعایمان این است که او عامی است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مایلی کهن و بحث های داخل تاکسی

مایلی کهن و بحث های داخل تاکسی