مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:502023-05-31حوادث

بوستر پمپ پایا گسترش


بوستر پمپ آتش نشانی با آبرسانی متفاوت است و تفاوت های مختلفی میان انها موجود است که برخی از مهمترین تفاوت هایی که میان این دو دستگاه وجود دارد به شرح زیر هستند: بوستر پمپ های آتش نشانی باید به صورت دوره ای مورد بررسی و چکاپ قرار بگیرند تا از سالم بودن آنها اطمینان حاصل شود و در صورتی که مشکلی در آن به وجود امده باشد برای برطرف شدن آن اقدام گردد.

این موضوع در حالی است که بوسترهای آبرسانی معمولا نیازی به انجام این کار ندارند و بررسی کردن دائمی آنها فقط موجب صرف هزینه گزاف می شود.

در بوستر پمپ های آتش نشانی از قطعه ای به نام پمپ تست استفاده می شود که به آن جوکی پمپ نیز می گویند که این قطعه در سیستم های آتش نشانی به منظور جبران افت فشار و راه اندازی مابقی پمپ ها مورد استفاده قرار می گیرد در حالی که در بوستر پمپ آبرسانی از این قطعه استفاده نمی شود.

هدف از به کار بردن بوستر پمپ آتش نشانی تامین فشار آب کافی برای اطفای حریق است در حالی که بوستر پمپ های آبرسانی به منظور تامین آب و فشار آب کافی در ساختمان ها و مکان های مختلف به کار برده می شوند.

از دیگر تفاوت های موجود میان این دو نوع بوستر پمپ باید به این مساله اشاره کنیم که انواع آتش نشانی بوستر پمپ دارای دور ثابت هستند و بوستر پمپ های آبرسانی از دور متغیر بهره می برند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بوستر پمپ پایا گسترش

بوستر پمپ پایا گسترش