مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 20:492023-05-29اقتصادي

پرداخت 115 میلیارد تومان تسهیلات حمایت از مشاغل توسط بنیاد علوی در قم


مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی استان قم گفت: در سال 1401 تسهیلاتی بالغ بر 115 میلیارد تومان در راستای حمایت از مشاغل خانگی از طرف مجموعه نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی در استان قم پرداخت شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، مهدی قربانی کرم مسئول نهاد آبادانی و پیشرفت بنیاد علوی استان قم، امروز در نشست خبری تشریح اقدامات این نهاد در استان قم، که در سالن جلسات این بنیاد برگزار شد، طی سخنانی اظهار کرد: بنیاد علومی نزدیک به 2 سال است که در استان قم دایر شده و در این مدت اقدامات بسیاری انجام داده است.

فعالیت های ما به صورت مشارکتی است و به تنهایی در موضوعی ورود نمی کنیم.

وی ادامه داد: توزیع خدمات گوناگون در راستای محرومیت زدایی، اشتغال زایی، جلوگیری از بروز آسیب های اجتماعی و… بخشی از اقدامات ما طی یک سال اخیر بوده است.

قربانی کرم تصریح کرد: در یک سال گذشته با مشارکت کمیته امداد امام خمینی(ره) و اداره کل بهزیستی قم موفق شدیم 115 واحد برای محرومین و معلولین آماده کنیم.

همچنین در روستاها نیز 55 واحد مسکن ساخته شد.

مسئول نهاد آبادانی بنیاد علوی استان قم خاطرنشان کرد: در سال 1401 در بخش توزیع لبنیات مجموعا 19 هزار بسته لبنیاتی بین خانواده های هدف توزیع شد که از این بین 12 هزار بسته سهم خانوار تحت پوشش کمیته امداد، 5 هزار بسته خانواده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پرداخت 115 میلیارد تومان تسهیلات حمایت از مشاغل توسط بنیاد علوی در قم

پرداخت 115 میلیارد تومان تسهیلات حمایت از مشاغل توسط بنیاد علوی در قم