مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 10:552023-05-29سياسي

70 هزار واحد مسکن محرمان در کشور در حال ساخت است


نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن با بیان اینکه رهبری بر ساخت مسکن محرومان تأکید داشته و آن را جزو اولویت ها برشمرده اند، گفت: در حال حاضر 70 هزار واحد مسکن محرومان در حال ساخت است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، حجت الاسلام و المسلمین حسین روحانی نژاد صبح دوشنبه در دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی اظهار کرد: در چند روزی که میهمان استان خراسان جنوبی هستیم از نزدیک مشکلات استان را مشاهده و آنجایی که نیازمند برنامه ریزی بوده با اخذ نظرات برنامه هایی را در این خطه خواهیم داشت.

وی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی را یادگار امام راحل (ره) دانست و افزود: در روزهای آغازین پیروزی انقلاب اسلامی امام (ره) حسابی را به نام خود افتتاح کردند و بنیاد مسکن مبتنی بر حساب 100 شکل گرفت و شاید تنها حسابی بوده که امام به نام خودشان باز و مردم را دعوت به کمک و دولت را دعوت به حمایت کردند.

نماینده ولی فقیه در بنیاد مسکن انقلاب اسلامی با اشاره به اینکه بنیاد مسکن آثار و برکات زیادی داشته و خدمات بسیار زیادی ارائه داده است، یادآور شد: مأموریت های زیادی به بنیاد توسط دولت های و مجلس شورای اسلامی به بنیاد واگذار شده است.

روحانی نژاد با بیان اینکه آنچه که امروز بنیاد مشغول بوده نوسازی مسکن روستاییان و شهرهای زیر 25 هزار نفر است، یادآور شد: بنیاد مسکن موظف بوده عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

70 هزار واحد مسکن محرمان در کشور در حال ساخت است

70 هزار واحد مسکن محرمان در کشور در حال ساخت است