مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:102023-05-29اقتصادي

اجرای 400 پروژه راهداری در آذربایجان غربی


مدیرکل راهداری و حمل و نقل جاده ای آذربایجان غربی از در دست اجرا بودن 400 طرح راهداری در مناطق مختلف استان خبر داد.

- پیمان آرامون در گفتگو با خبرنگار مهر ، با اشاره به در دست اجرا بودن 400 پروژه راهداری از دورافتاده ترین نقاط استان تا نزدیک ترین اظهار کرد: فعالیت های راهداری و حمل و نقل جاده ای از شمال تا جنوبی ترین نقاط استان در تمام فصول سال ادامه دارد و خواهد داشت.

وی همچنین از فعال بودن نزدیک به 40 پروژه ابنیه فنی و پل ها در استان خبر داد و افزود: مرکز استان با دارا بودن 12 پروژه ابنیه فنی و پل ها در سطح استان با تأمین اعتبارات ملی و استانی بیشترین تعداد پروژه های ابنیه فنی راه ها را به خود اختصاص داده است و شهرستان های خوی و مهاباد با 8 و 6 پروژه رتبه های دوم را به خود اختصاص داده اند.

آرامون خاطر نشان کرد: تمام پروژه های ابنیه فنی و پل ها در سطح استان فعال بوده و بیش از 70 درصد عملیات عمرانی پل های حساس منطقه به اتمام رسیده است و امید داریم با تخصیص اعتبارات لازم از منابع ملی و استانی این پروژه ها را به صورت تحویل موقت به بهره برداری برسانیم.

آرامون در ادامه با بیان اینکه طی دو ماه گذشته از سال جاری تردد مسافر از پایانه مرزی سرو نزدیک به 80 درصد رشد داشته است، گفت: از ابتدای فرودین تا پایان اردیبهشت ماه سال جاری 92 هزار و 500 نفر از پا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 400 پروژه راهداری در آذربایجان غربی

اجرای 400 پروژه راهداری در آذربایجان غربی