مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 13:152023-06-10سياسي

استخدام های فله ای و سفارشی در علوم پزشکی تمام شود


از استخدامی های سفارشی و فله ای در علوم پزشکی جلوگیری کنید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بهمیی سرپرست مدیریت بازرسی، ارزیابی عملکرد و پاسخگویی به شکایت دانشگاه علوم پزشکی استان کهگیلویه وبویراحمد با امام جمعه شهرستان بهمیی دیدار و گفتگو کرد.

امام جمعه شهرستان بهمیی در این دیدار گفت: مردم شهرستان بهمیی مردمان شجاع و دلیر و غیرتمند هستند که در دوران دفاع مقدس خود را ثابت کردند.

حجت الاسلام اسماعیل صلواتی گفت: یکی از انتظارات ما این است که در بازرسی ها مبنا دستگیری و تکریم انسانها باشد و از ساحت انسان دفاع کنید آبروی انسانها را حفظ کنید و نگدارید آبروی مردم و شخصیت انسانها خرد شود به مجموعه ها نگاه صیانتی داشته باشید وقتی پزشک غیر بومی وارد منطقه ای می شود فرهنگ خاص خود را دارد که نیاز است به آنها تذکر داده شود و جایگاه خود را نیز حفظ کنند و شان و حرمت و فرهنگ و زیست بوم مردم آن منطقه را حرمت کنند.

وی خاطرنشان کرد: یکی از مسائل مبتلا به شهرستان بهمیی بحث استخدامی ها در این شهر در حوزه بهداشت و بیمارستان در بهمیی است که بعضا مورد گلایه مندی مردم است استخدامی ها باید بر اساس قانون و آزمون و شایستگی و شایسته سالاری و از نیروهای مومن و متعهد و متخصص انجام شود نه اینکه با سفارش و زد و بندهای جناحی و سیاسی صورت بگیرید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

استخدام های فله ای و سفارشی در علوم پزشکی تمام شود

استخدام های فله ای و سفارشی در علوم پزشکی تمام شود