مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 19:152023-06-13حوادث

اختلاف 2 جوان گلشهری به وقوع قتل انجامید


سرپرست پلیس آگاهی استان البرز گفت: فردی که به دلیل اختلافات شخصی با یک نوجوان 17 ساله درگیر و او را به قتل رسانده و متواری شده بود، توسط پلیس آگاهی دستگیر شد.

- سرهنگ حکمت الله شجاعی در گفت وگو با خبرنگار مهر گفت: عصر روز 17 خرداد خبری مبنی بر وقوع درگیری منجر به قتل در منطقه گلشهر کرج به پلیس آگاهی اعلام و بلافاصله عوامل اداره مبارزه با جرائم جنایی برای بررسی موضوع به محل حادثه اعزام شدند.

وی افزود: برابر بررسی های صورت گرفته مشخص شد که شخصی حدوداً 25 ساله به دلیل اختلاف با یک نوجوان 17 ساله با او درگیر شده و با وارد آوردن ضربه چاقو او را به قتل رسانده و متواری شده است.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز اضافه کرد: بلافاصله اقدامات پلیس برای شناسایی مخفیگاه متهم آغاز و در یک مدت زمان کوتاه متهم که در حال برنامه ریزی برای فرار از کشور به صورت غیرقانونی بود در تور اطلاعاتی پلیس آگاهی گرفتار و دستگیر شد.

سرهنگ شجاعی با اشاره به تشکیل پرونده و معرفی متهم به مراجع قضایی، گفت: نامبرده انگیزه خود از انجام قتل را اختلاف شخصی اعلام کرد.

سرپرست پلیس آگاهی استان البرز در پایان به نقش خانواده ها در نظارت بر رفتار جوانان و نوجوانان اشاره کرد و گفت: خانواده ها به صورت مستمر بر رفتار و رفت و آمد های جوانان و نوجوانان خود نظارت کنند تا از گرفتاری ع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اختلاف 2 جوان گلشهری به وقوع قتل انجامید

اختلاف 2 جوان گلشهری به وقوع قتل انجامید