مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 9 خرداد 1402 ساعت 23:302023-05-30پزشكي

مشکل کمبود متخصص در مروست رفع می شود


سرپرست دانشگاه علوم پزشکی یزد با اشاره به پیشرفت 25 درصدی بیمارستان مروست، از رفع مشکل کمبود متخصص در آینده ای نزدیک در این شهرستان خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سید مهدی هاشمی در نشست هم اندیشی ارتقاء سطح بهداشت و درمان شهرستان مروست در فرمانداری این شهرستان اظهار داشت: تاکنون بیمارستان جدید الاحداث این شهرستان 25 درصد پیشرفت فیزیکی داشته که 70 درصد با همت خیر و 30 درصد توسط دانشگاه ساخته خواهد شد.

وی ادامه داد: با رایزنی های انجام شده با وزارت بهداشت و با توجه به بعد مسافت و محرومیت شهرستان، مجوز بیمارستان توسط معاونت درمان وزارت بهداشت صادر شده و در ماه های آینده برای جذب اعتبارات دولتی، ماده 23 آن اخذ خواهد شد.

هاشمی با اشاره به اینکه با اخذ ماده 23، دانشگاه نسبت به برآورد بودجه و مواردی که مرتبط با این سازمان است اقدام خواهد کرد، افزود: با احداث بیمارستان در این منطقه، مشکل متخصص نیز حل خواهد شد.

سرپرست دانشگاه علوم پزشکی شهید صدوقی یزد، معضل کشور و استان را کمبود متخصص طب اورژانس دانست و اظهار داشت: در سطح استان نیز به شدت کمبود داریم اما تامین متخصص طب اورژانس در این شهرستان در دستور کار دانشگاه است.

جانمایی بخش دیالیز در بیمارستان جدیدالاحداث هاشمی تاکید کرد: بحث ارائه خدمات در این منطقه مورد تاکید و توجه دانشگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مشکل کمبود متخصص در مروست رفع می شود

مشکل کمبود متخصص در مروست رفع می شود