مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 14:452023-05-31سياسي

تحرکات اخیر مرزی نتیجه توطئه آمریکایی - اسراییلی بود


معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج، تحرکات اخیر مرزی را نتیجه توطئه آمریکایی - اسراییلی دانست.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سردار حسین معروفی ظهر چهارشنبه در نشست هم اندیشی معاونین تعلیم و تربیت سپاه های استانی گفت: خطای چند روز گذشته طالبان، توطئه آمریکا و اسراییل بود که ما را سرگرم کنند؛ اما ما به خوبی این تحرکات را می شناسیم.

وی با اشاره به اینکه شهید سلیمانی ولایت مدار و رهرو راه انقلاب بود و یکی از اهداف وی هوشیاری و شناسایی توطئه های آمریکا بود.

معاون هماهنگ کننده سازمان بسیج مستضعفین با اشاره به بیان رهبر انقلاب در رابطه با پیشبرندگی و پیشروندگی سپاه پاسداران گفت: ما از حفظ انقلاب عبور کردیم و طبق نظر رهبر انقلاب امروز سپاه نباید موضع فعال داشته باشد بلکه باید موضع موفق داشته باشد.

وی با بیان اینکه در نظام تربیتی نیازمندیم هم شکل، هم محتوا و هم مدیریت را متحول کنیم اظهار کرد: ما به دنبال رأی و مسئولیت و منزلت نیستیم و می خواهیم حرف اماممان را عملیاتی کنیم؛ پس می توانیم نظام تربیتی را به همه جامعه سرایت دهیم.

معروفی تصریح کرد: ما باید به یک فهم در اجرا برسیم، زیرا راهبرد زیاد داریم و نیاز به روش اجرای راهبرد داریم که قطعاً با یک نسخه در سراسر کشور اجرا نخواهد شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تحرکات اخیر مرزی نتیجه توطئه آمریکایی - اسراییلی بود

تحرکات اخیر مرزی نتیجه توطئه آمریکایی - اسراییلی بود