مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 20:002023-05-28اقتصادي

تصویب مطالعات 12 روستای در معرض خطر آذربایجان غربی


معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مطالعات وضعیت طرحهای پیشنهادی 12 روستای در معرض خطر استان و مطالعات امکان سنجی، - ایسنا/آذربایجان غربی معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: مطالعات وضعیت طرحهای پیشنهادی 12 روستای در معرض خطر استان و مطالعات امکان سنجی، جابه جایی یا درجاسازی، ایمن سازی و پایدارسازی این روستاها در برابر مخاطرات طبیعی بررسی و تایید شد.

رسول عطایی 7 خرداد در جلسه کمیته فنی کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان، اظهار کرد: این 12 روستا در شهرهای ارومیه، بوکان، سردشت، ماکو و میرآباد قرار دارند.

وی ادامه داد: این طرح ها توسط اداره کل بنیاد مسکن آذربایجان غربی تهیه و کارشناسی و ارائه شده بود که در این جلسه مورد بررسی قرار گرفتند.

معاون شهرسازی و معماری اداره کل راه و شهرسازی آذربایجان غربی گفت: این طرحها بعد از تایید در این جلسه برای تصمیم گیری نهایی به کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان احاله خواهند شد.

عطایی تاکید کرد: بعد از تایید کارشناسان کارگروه امور زیربنایی و توسعه روستایی، عشایری شهری و آمایش سرزمین و محیط زیست استان این پرونده ها به صورت نهایی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تصویب مطالعات 12 روستای در معرض خطر آذربایجان غربی

تصویب مطالعات 12 روستای در معرض خطر آذربایجان غربی