مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 28 خرداد 1402 ساعت 17:552023-06-18سياسي

رییسی در پیامی درگذشت والده اسحاق جهانگیری را تسلیت گفت


رییس جمهور با تسلیت درگذشت والده اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش مسألت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه سیاسی خبرگزاری فارس، آیت الله سید ابراهیم رییسی در پیامی با تسلیت درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده بزرگوار اسحاق جهانگیری و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس تصریح کرد: این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، فرزندانی دلیر و انقلابی پرورش و تقدیم اسلام و انقلاب کرد، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

متن پیام رییس جمهور به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم جناب آقای دکتر اسحاق جهانگیری ضایعه درگذشت حاجیه خانم فاطمه بهرامی، والده بزرگوار جناب عالی و دو شهید والامقام دوران دفاع مقدس، موجب تألم خاطر شد.

این مادر صبور و فداکار که با ایمان و ارادت خالصانه به خاندان عصمت و طهارت علیهم السلام، فرزندانی دلیر و انقلابی پرورش و تقدیم اسلام و انقلاب کرد، جایگاهی رفیع در سرای باقی خواهد داشت.

اینجانب مصیبت وارده را تسلیت می گویم و از درگاه ایزد منان برای آن مرحومه رحمت واسعه الهی و همجواری با فرزندان شهیدش و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسألت دارم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رییسی در پیامی درگذشت والده اسحاق جهانگیری را تسلیت گفت

رییسی در پیامی درگذشت والده اسحاق جهانگیری را تسلیت گفت