مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:462023-06-19سياسي

اتصال خدمات حوزه ستادی وزارت علوم به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت


مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از الکترونیکی شدن تمامی خدمات حوزه ستادی این وزارت خانه خبر داد و گفت: خدمات وزارت علوم به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متصل شد.

- مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم اتصال خدمات حوزه ستادی وزارت علوم به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت مدیرکل آمار و فناوری اطلاعات و امنیت فضای مجازی وزارت علوم از الکترونیکی شدن تمامی خدمات حوزه ستادی این وزارت خانه خبر داد و گفت: خدمات وزارت علوم به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت متصل شد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد هادی زاهدی در نخستین همایش مدیران فناوری اطلاعات، امنیت فضای مجازی و مراکز آپای دانشگاه ها و مؤسسات آموزشی، پژوهشی و فناوری که در دانشگاه الزهرا(س) برگزار شد، گفت: با شروع کاردولت سیزدهم و با رویکرد رییس جمهوردر زمینه تکریم مردم و تسریع ارائه خدمات با کیفیت ودر شفافیت کامل، تکالیف اصلی دولت برعهده دستگاه های اجرایی در زمینه توسعه خدمات دولت الکترونیکی واگذارشد.

وی ادامه داد: همچنین ما مکلف به اجرای برخی از مصوبات از سوی مراجع بالادستی مانند مجلس بودیم، اولین تکلیفی که با شروع کار دولت برعهده دستگاه های اجرایی واگذار شد صدور مجوز کسب و کاربود و از ما خواسته شد در حوزه وزارت علوم و سازمان های تابع، مجوزها


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتصال خدمات حوزه ستادی وزارت علوم به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت

اتصال خدمات حوزه ستادی وزارت علوم به پنجره ملی خدمات هوشمند دولت