مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 23:322023-05-29اقتصادي

طرح هادی روستاهای درآباد و ورگه سران سرعین در مرحله آسفالت قرار دارد


مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: طرح هادی روستاهای درآباد و ورگه سران از توابع شهرستان سرعین در مرحله زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

- ایسنا/اردبیل مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل گفت: طرح هادی روستاهای درآباد و ورگه سران از توابع شهرستان سرعین در مرحله زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

حامد کیخسروی 8 خرداد در بازدید از روند اجرای طرح هادی روستاهای شهرستان سرعین با اعلام این خبر افزود: اجرای طرح هادی در روستای درآباد از توابع شهرستان سرعین در مساحتی بالغ بر 4 هزار متر مربع با اعتباری بالغ بر 2 میلیارد و 500 میلیون ریال در مرحله زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

وی اضافه کرد:همچنین طرح هادی روستای ورگه سران در مساحتی بالغ بر 3هزار متر مربع و اعتباری بالغ بر 2 میلیارد ریال در مرحله زیرسازی و آسفالت قرار دارد.

مدیر کل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی استان اردبیل از اجرای عملیات خاکبرداری زیرسازی جدولگذاری وآسفالت روستاهای درآباد،بیله درق، ورگه سران بازدید کرده و به ارائه آماری در این خصوص پرداخته و اظهار کرد: همزمان با شروع فصل کاری همکاران نهاد انقلابی بنیاد مسکن با حضور فعال در روستاهای استان عملیات زیرسازی و آسفالت معابر را آغاز کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

طرح هادی روستاهای درآباد و ورگه سران سرعین در مرحله آسفالت قرار دارد

طرح هادی روستاهای درآباد و ورگه سران سرعین در مرحله آسفالت قرار دارد