مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 10:252023-06-12دانش

حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها با تاسیس مجتمع حل اختلاف صیانت می شود


رییس و قاضی مجتمع حل اختلاف شرکت های دانش بنیان و نخبگان تاکید کرد: حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها با تاسیس مجتمع حل اختلاف تخصصی صیانت می شود.

- رییس و قاضی مجتمع حل اختلاف شرکت های دانش بنیان و نخبگان تاکید کرد: حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها با تاسیس مجتمع حل اختلاف تخصصی صیانت می شود.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد حسن کیانی در خصوص انگیزه ایجاد مجتمع حل اختلاف تخصصی برای امور دانشی و نخبگانی، گفت: با توجه به وجود بیش از 7000 شرکت دانش بنیان، بیش از 90 هزار عضو هیات علمی دانشگاه ها و مراکز پژوهشی و حدود 20 هزار عضو بنیاد ملی نخبگان و صدها شرکت مستقر در پارک ها و مراکز رشد و نیز اهمیت ارائه خدمات در خور شأن به نخبگان و فعالان و شرکت های حاضر در اکوسیستم فناوری و نوآوری کشور، خلأ وجود مجتمع حل اختلاف با تمرکز بر امور نخبگانی و کسب و کار مبتنی بر دانش و فناوری احساس شد.

وی تصریح کرد: بر این اساس با پیگیری پارک فناوری پردیس، معاونت علمی و فناوری ریاست جمهوری و حمایت قوه قضاییه و موافقت مرکز توسعه حل اختلاف قوه قضاییه، مجتمع حل اختلاف ویژه شرکت های دانش بنیان و نخبگان با دو شعبه رسیدگی تاسیس شد و از ابتدای سال 1401 به مجتمع تخصصی ارتقاء پیدا کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها با تاسیس مجتمع حل اختلاف صیانت می شود

حقوق مالکیت فکری دانش بنیان ها با تاسیس مجتمع حل اختلاف صیانت می شود