مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-20اقتصادي

تامین مسکن محرومان در بخش ریگ با جدیت پیگیری می شود


بخشدار ریگ شهرستان گناوه با اشاره به اهمیت ساماندهی مشکلات مسکن محرومان و نیازمندان گفت: در همین راستا در بخش ریگ شهرستان گناوه تاکنون اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، ضرغام محمدی ظهر سه شنبه در نشست کارگروه تأمین مسکن روستایی بخش ریگ شهرستان گناوه اهمیت ساماندهی مشکلات مسکن محرومان و نیازمندان را یادآور شد و افزود: در همین راستا در بخش ریگ تاکنون اقدامات مؤثری صورت گرفته است.

بخشدار ریگ با اشاره به اجرای طرح هادی گفت: این طرح یکی از عوامل مؤثر در توسعه روستاها و کمک به رونق مسکن و حل مشکل متقاضیان مسکن روستایی است و اجرای این طرح می تواند موجبات توسعه و عمران و آبادی روستاها را فراهم کند.

وی خاطر نشان کرد: از آنجا که تولید مسکن یکی از اولویت های اصلی دولت سیزدهم است ضرورت است دستگاه های دولتی از قبیل بنیاد مسکن نسبت به واگذاری اراضی دولت در محدوده طرح هادی روستاها به متقاضیان واجد شرایط با اولویت ساکنین همان روستا اقدام کنند.

بخشدار ریگ گفت: ادارات منابع طبیعی و امور اراضی نسبت به واگذاری اراضی که در مجاورت طرح هادی روستاها بخش قرار دارند و امکان اختصاص آنها به نهضت ملی مسکن وجود دارد با بنیاد مسکن انقلاب اسلامی همکاری کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تامین مسکن محرومان در بخش ریگ با جدیت پیگیری می شود

تامین مسکن محرومان در بخش ریگ با جدیت پیگیری می شود