مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 22 خرداد 1402 ساعت 11:052023-06-12سياسي

ساخت 28 دستگاه فناورانه؛ دستاورد حمایت از رساله های کاربردی در پارک سمنان


رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از حمایت های ویژه از رساله های کاربردی دارای ماهیت فناورانه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 80 رساله دکتری مورد حمایت پارک قرار گرفت که ساخت 28 دستگاه فناورانه و پیاده سازی 5 طرح نوآورانه در کشور از دستاوردهای این حمایت ها است.

- رییس پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان از حمایت های ویژه از رساله های کاربردی دارای ماهیت فناورانه خبر داد و گفت: تاکنون بیش از 80 رساله دکتری مورد حمایت پارک قرار گرفت که ساخت 28 دستگاه فناورانه و پیاده سازی 5 طرح نوآورانه در کشور از دستاوردهای این حمایت ها است.

دکتر علی حقیقی اصل در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز فعالیت پارک علم و فناوری دانشگاه سمنان در سال 1387، افزود: پارک دانشگاه سمنان به عنوان اولین پارک دانشگاهی در شمال و شمال شرق کشور مجوز تأسیس و فعالیت در کلیه زمینه ها را در جوار دانشگاه سمنان اخذ کرد و در طی 15 سال با نگاه حمایتی و پشتیبانی مسئولین دانشگاه و استان سمنان و حامیان علم و فناوری در کشور، از لحاظ عمرانی و فناوری توسعه های بسیاری داشته است.

وی مرکز رشد، سه مرکز نوآوری، چهار مرکز نوآوری در حال راه اندازی، دو پردیس فناوری و نوآوری کشاورزی و سلامت، آزمایشگاه های تخصصی و دفتر انتقال فناوری و تجاری سازی را از بخش های این پارک نام برد و اظهار کرد: این پ


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساخت 28 دستگاه فناورانه؛ دستاورد حمایت از رساله های کاربردی در پارک سمنان

ساخت 28 دستگاه فناورانه؛ دستاورد حمایت از رساله های کاربردی در پارک سمنان