مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 21 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-11اجتماعي

هشدار مدیریت بحران تهران برای وزش باد شدید و رگبار


به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پدرام قودجانی گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی امروز و فردا (21 و 22 خرداد ماه) خصوصاً در ساعات .

- رییس مرکز عملیات اضطراری سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران با اشاره به هشدار نارنجی اداره کل هواشناسی استان تهران از شهروندان خواست که از تردد و اتراق در حاشیه و بستر مسیل ها و رودخانه ها و فعالیت کوهنوردی پرهیز کنند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو به نقل از روابط عمومی سازمان پیشگیری و مدیریت بحران شهر تهران، پدرام قودجانی گفت: بر اساس اعلام اداره کل هواشناسی استان تهران با توجه به هشدار نارنجی صادر شده طی امروز و فردا (21 و 22 خرداد ماه) خصوصاً در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب ناپایداری محلی و رشد ابر های همرفتی مخاطره رگبار و رعد و برق، وزش باد شدید گاهی خیلی شدید و در نقاط مستعد گرد و خاک و تگرگ پیش بینی می شود.

وی افزود: با توجه به احتمال بارش تگرگ در ارتفاعات، احتمال سقوط سنگ در نواحی کوهستانی و آبگرفتگی معابر شهروندان محترم ضمن احتیاط در سفر های درون و برون شهری، از توقف و تردد در حاشیه و بستر رودخانه ها و انجام کوهنوردی، حضور و پارک خودرو در اطراف سازه های نیم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هشدار مدیریت بحران تهران برای وزش باد شدید و رگبار

هشدار مدیریت بحران تهران برای وزش باد شدید و رگبار