مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 11:452023-05-31سياسي

همایش طلایه داران ساخت گنبد تل زینبیه در کرمان برگزار شد


همایش طلایه داران ساخت گنبد مقام حضرت زینب(سلام الله علیها) با حضور بانوان خیّر کرمان صبح امروز چهارشنبه 10 خردادماه در محل ستاد عتبات این شهر برگزار شد.

- ایسنا/کرمان همایش طلایه داران ساخت گنبد مقام حضرت زینب(سلام الله علیها) با حضور بانوان خیّر کرمان صبح امروز چهارشنبه 10 خردادماه در محل ستاد عتبات این شهر برگزار شد.

در این مراسم مدیرکل بانوان و خانواده استانداری کرمان با اشاره به اهمیت کمک برای توسعه و بازسازی عتبات اظهار کرد: رستگاری انسان در ایمان به رسول الله(صلیه الله علیه و آله) و پیروی از دستورات قرآن کریم است.

مریم سادات طباطبایی یکی از وجوه تکریم پیامبر و اهل بیت(علیهم السلام) را بازسازی و توسعه اعتاب مقدسه دانست و افزود: اجر رسالت پیامبر اکرم و محبت اهل بیت عصمت و طهارت است و هر قدمی در این راه، باقیات الصالحات است و پس از مرگ بانی خیر هم ثمرات این کار ماندگار برای او نوشته می شود.

وی بیان کرد: کسی که توفیق داشته باشد یک درهم برای امام خود خرج کند، خداوند ثواب یک میلیون درهم حج برایش می نویسد.

در ابتدای این مراسم علی رضا محسنی مدیر فنی کارگاه های ستاد توسعه و بازسازی عتبات عالیات استان کرمان نیز با بیان این که ستاد کرمان پرچم دار امر توسعه و بازسازی حرم های مطهر است، افزود: پروژه ساخت گنبد جدید برای حرم مطهر سیدا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

همایش طلایه داران ساخت گنبد تل زینبیه در کرمان برگزار شد

همایش طلایه داران ساخت گنبد تل زینبیه در کرمان برگزار شد