مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:252023-06-10فناوري

دانشگاه علوم اسلامی رضوی به سامانه کتابخانه های آستان قدس پیوست


رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت دانشگاه علوم اسلامی رضوی به پوشش سامانه مدیریت یکپارچه سازمان کتابخانه ها، - موزه ها و مرکز این نهاد پیوست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد نعیم آبادی رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی گفت: سامانه یکپارچه کتابخانه ای آستان قدس رضوی نرم افزار جامع مدیریت منابع و فرایندهای کتابخانه ای و آرشیوی است که مبتنی بر استانداردهای بین المللی ارائه شده است.

وی افزود: با راه اندازی این سامانه، کلیه بخش های کتابخانه مرکزی آستان قدس، مرکز اسناد و 60 کتابخانه وابسته در مشهد و شهرستان ها به صورت یکپارچه مدیریت می شود و کلیه مؤسسات آستان قدس رضوی همچون مراکز فرهنگی، دانشگاه ها، مؤسسات اقتصادی و درمانی نیز می توانند از این سامانه برای مدیریت منابع کتابخانه ای خود به صورت یکپارچه بهره مند شوند.

رییس امور فناوری اطلاعات و ارتباطات کتابخانه مرکزی آستان قدس رضوی در ادامه گفت: طراحی این سامانه یکی از دغدغه های مهم سازمان کتابخانه ها، موزه ها و مرکز اسناد آستان قدس رضوی می باشد و امکان ارائه خدمات به مخاطبین به صورت یکپارچه و پرهیز از موازی کاری به همراه حفظ مدیریت مستقل کتابخانه ها از جمله مزایای این طرح به شمار می رود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دانشگاه علوم اسلامی رضوی به سامانه کتابخانه های آستان قدس پیوست

دانشگاه علوم اسلامی رضوی به سامانه کتابخانه های آستان قدس پیوست