مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
یکشنبه، 7 خرداد 1402 ساعت 12:402023-05-28سياسي

تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در مبارزه با موادمخدر


نباید خودروهای توقیفی مربوط به قبل از 1400 در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر داشته باشیم.

- معاون قضایی دادستان کل کشور گفت: نباید خودروهای توقیفی مربوط به قبل از 1400 در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با موادمخدر داشته باشیم.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، علی جمادی، در سومین جلسه کمیته ملی حقوقی و قضایی ستاد مبارزه با مواد مخدر و نشست کمیته حقوقی و قضایی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان اظهار کرد: تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ مرکزی شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر و ساماندهی این پارکینگ ها به صورت ویژه مورد تاکید قرار گرفته است.

وی با اشاره به اینکه استان کرمان در زمینه مبارزه با پدیده خانمان سوز مواد مخدر، استانی پیشرو در بین استان های کشور است، تاکید کرد: با توجه به اینکه پارکینگ شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر در استان کرمان وضعیت مناسبی ندارد و مسقف نیست، باید روند تعیین تکلیف خودروها سرعت یابد.

معاون قضایی دادستان کل کشور عنوان کرد: باید در یک فرصت حداکثر سه ماهه و با به کارگیری ضابطان و قضات صاحب نظر، تعیین تکلیف خودروهای موجود در پارکینگ های شورای هماهنگی مبارزه با مواد مخدر استان کرمان صورت گیرد و قطعاً نظارت های دقیق ریاست کل دادگستری استان کرمان بر این موضوع تداوم خواهد دا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در مبارزه با موادمخدر

تعیین تکلیف خودروهای توقیفی در مبارزه با موادمخدر