مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
پنجشنبه، 18 خرداد 1402 ساعت 12:352023-06-08اقتصادي

صندوق ها و بازارگردان اجازه پنیک در بازار سرمایه را نخواهند داد


رییس سازمان بورس در جمع سهامداران گفت: اگر یک سوم نقدینگی سال 99 به سمت تولید هدایت می شد سودآوری شرکت ها رشد چشم گیری داشت.

- رییس سازمان بورس در جمع سهامداران گفت: اگر یک سوم نقدینگی سال 99 به سمت تولید هدایت می شد سودآوری شرکت ها رشد چشم گیری داشت.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مجید عشقی در جمع سهامداران و بازدیدکنندگان از پانزدهمین نمایشگاه صنعت مالی گفت: اتفاق های گذشته برای سیاست گذاران تجربه هایی را به همراه داشت و اکنون تصمیماتی که در خصوص صنایع مختلف وضع می شود با تامل بیشتری اخذ خواهد شد.

وی با اشاره به این که خوشبختانه در مجلس شورای اسلامی با استفاده از نظرهای کارشناسی، تصمیمات مورد بررسی قرار می گیرد، گفت: در سال جاری تمرکز بر هدایت به صحیح نقدینگی داریم.

اگر در سال 99 حتی یک سوم نقدینگی به درستی به تولید هدایت می شد، درامد و سوداوری شرکت ها با افزایش چشم گیری رو به رو می شد اما متاسفانه هدایت به خوبی انجام نشد؛ از این رو از تجربیات گذشته در جهت هدایت منابع به طرح های توسعه ای شرکت ها استفاده و توجه بر این اهم، استفاده خواهد شد.

رییس سازمان بورس در بین سهامداران ادامه داد: تجربیات سال 99 باعث شد سعی در بهبود زیرساخت ها داشته باشیم، درگذشته سهامداران فرآیندهای طولانی را طی می کردند و زیرساخت ها توسعه چندانی نداشت؛ با تجربیات سال 9


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

صندوق ها و بازارگردان اجازه پنیک در بازار سرمایه را نخواهند داد

صندوق ها و بازارگردان اجازه پنیک در بازار سرمایه را نخواهند داد