مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 14:362023-05-29سياسي

پیام وزیر خارجه عمان درباره دیدار «هیثم بن طارق» و مقام معظم رهبری


وزیر امور خارجه عمان در پیامی با اشاره به دیدار سلطان عمان و مقام معظم رهبری گفت که این دیدار بازتابی از تاکید مشترک دو کشور بر روابط دیرینه، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، بدر البوسعیدی وزیر امور خارجه عمان، بعدازظهر امروز (دوشنبه)، پیامی در خصوص دیدار هیثم و بن طارق سلطان این کشور و مقام معظم رهبری منتشر کرد.

وزیر خارجه عمان در حساب کاربری خود در شبکه توییتر نوشت: دیدار سرورم سلطان معظم و حضرت آیت الله علی خامنه ای رهبر جمهوری اسلامی ایران (خداوند هر دویشان را حفظ کند) پافشاری مشترک [هر دو کشور] بر روابط تاریخی ریشه دار، اعتماد متقابل و اقدام مشترک در هر آنچه پایه های حسن همجواری منطقه ای، امنیت، وفاق و صلح را تقویت می کند، بازتاب داد.

هیثم بن طارق آل سعید سلطان عمان، عصر روز گذشته، در سفری دوروزه وارد تهران شد و با مقامات ارشد جمهوری اسلامی ایران از جمله آیت الله سید ابراهیم رییسی رییس جمهور ایران دیدار کرد.

سلطان عمان، صبح امروز، پیش از پایان سفر با مقام معظم رهبری دیدار و گفت وگو کرد.

 حضرت آیت الله خامنه ای رهبرمعظم انقلاب اسلامی در دیدار با سلطان عمان و هیأت همراه، روابط ایران و عمان را روابطی دیرینه و ریشه دار و خوب خواندند و گفتند: ما معتقدیم گسترش روابط دوکشور در همه زمینه ها، به نفع هر دو طرف است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیام وزیر خارجه عمان درباره دیدار «هیثم بن طارق» و مقام معظم رهبری

پیام وزیر خارجه عمان درباره دیدار «هیثم بن طارق» و مقام معظم رهبری