مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 23 خرداد 1402 ساعت 17:202023-06-13سياسي

ساعت فعالیت «حافظیه» شیراز تغییر کرد


معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس گفت: با موافقت استاندار فارس ساعت فعالیت مجموعه فرهنگی حافظیه شیراز تغییر کرده و این مکان فرهنگی تا ساعت 23 فعالیت می کند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، محمد فرخ زاده در خصوص این خبر بیان کرد: این افزایش ساعت بازدید از آرامگاه حافظ روز سه شنبه به اداره کل میراث فرهنگی، صنایع دستی و گردشگری استان فارس ابلاغ شده و اعمال می شود.

وی یادآور شد: ساعت بازدید از حافظیه از نیمه خردادماه براساس اظهار اداره کل میراث فرهنگی درباره نداشتن امکانات لازم در تأمین دوربین های حفاظتی، روشنایی و نیروی انسانی برای تأمین امنیت این مکان فرهنگی، با مصوبه شورای تأمین شهرستان شیراز به ساعت 19 محدود شده بود معاون هماهنگی امور زائرین و گردشگری استانداری فارس بیان کرد: حافظیه از پربازدیدترین مکان گردشگری کشور است و روزانه بسیاری از افراد از جای جای ایران و از سه هزار کیلومتر آن سوتر به شیراز سفر می کنند تا از این مکان و دیگر اماکن فرهنگی این شهر بازدید کنند.

فرخ زاده افزود: با توجه به گرمای هوا در طول روز، بسیاری از گردشگران ترجیح می دهند برای بهره بردن از هوای خنک شبانه و نورپردازی و زیبایی های گردشگری شب، از این ساعات برای حضور در اماکن فرهنگی استفاده کنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ساعت فعالیت «حافظیه» شیراز تغییر کرد

ساعت فعالیت «حافظیه» شیراز تغییر کرد