مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 8 خرداد 1402 ساعت 15:002023-05-29سياسي

الزام حمایت پلیس در پاکسازی حریم و محیط پیرامونی تئاتر شهر


شهردار منطقه 11 تهران و رییس تئاتر شهر در تازه ترین نشست مشترک خود ضمن ارائه نقطه نظراتشان پیرامون ساماندهی حریم تئاتر شهر از الزام حمایت پلیس از شهرداری در برخورد با سد معبر سخن گفتند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی مجموعه تئاتر شهر، محمدرضا موسوی شهردار منطقه 11 تهران و سید محمدجواد طاهری رییس مجموعه تئاترشهر طی تازه ترین نشست مشترکی که در دفتر مدیریت شهرداری منطقه 11 تهران برگزار شد ضمن ارائه نقطه نظرات خود پیرامون ساماندهی حریم تئاتر شهر و طرح انتقاد شهروندان، هنرمندان، تماشاگران از وضعیت فعلی محیط پیرامونی از الزام حمایت پلیس از شهرداری در اجرای قانون برخورد با سد معبر و پاکسازی حریم این مجموعه سخن گفتند.

محمدرضا موسوی شهردار منطقه 11 در این نشست گفت: عزم مدیریت شهری برای حل معضل سد معبر حریم تئاتر شهر جزم است و ما مطابق قانون اقدام خواهیم کرد اما حل این مشکل به دلیل گستردگی ابعاد موضوع، نیازمند ورود و همکاری جدی دستگاه های قضایی است.

وی افزود: ما با افرادی طرف هستیم که در پوشش دستفروش هم معبر را سد کرده و هم امنیت محدوده را مختل کرده اند و نیاز است که همکاری های بیشتری با شهرداری شود.

ما قبلا هم اعلام کردیم رفع سد معبر وظیفه ما است اما به خاطر معیشت برخی از دست فروشان نیازمند که شناسایی کردیم، قطعا س


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الزام حمایت پلیس در پاکسازی حریم و محیط پیرامونی تئاتر شهر

الزام حمایت پلیس در پاکسازی حریم و محیط پیرامونی تئاتر شهر