مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 10 خرداد 1402 ساعت 13:502023-05-31بين الملل

رأی الیوم: داغ ترین تابستان صهیونیست ها در راه است


روزنامه رأی الیوم با انتشار گزارشی از رزمایش رژیم صهیونیستی در جبهه شمالی به تقلید از رزمایش نمادین هفته پیش حزب الله لبنان، نوشت که به اذعان نظامیان بلندپایه رژیم صهیونیستی، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازگروه بین الملل خبرگزاری فارس، برای چهارمین روز متوالی، ارتش رژیم صهیونیستی در حال برگزاری یک رزمایش بزرگ با شبیه سازی جنگ از چندین جبهه، با تمرکز بر حمله به عمق خاک ایران،  و رویارویی با حزب الله لبنان است.

این رزمایش درست یک هفته پس از رزمایش ویژه حزب الله لبنان در آستانه بیست و سومین سالروز آزادسازی جنوب لبنان برگزار می شود.

حزب الله این رزمایش نظامی بزرگ را با هدف نمایش آمادگی های مقاومت برای دفاع از خاک کشورش انجام داد و در بخشی از این رزمایش، حمله به یک شهرک صهیونیست نشین برای اسارت سربازان  صهیونیست و حمله پهپادی به شهرک های صهیونیست نشین شبیه سازی شد.

  پس از آن، روزنامه صهیونیستی یدیعوت آحارانوت با بیان این که رزمایش اخیر حزب الله صرفا یک رزمایش تبلیغاتی نبوده، هشدار داد که مقاومت لبنان آماده انجام حمله و ارسال تکاور به اراضی اشغالی فلسطین و گروگانگیری شهرک نشینان است.

روزنامه رأی الیوم ، امروز با انتشار گزارشی در این خصوص نوشت: رژیم صهیونیستی نام رزمایش خود را  تیر مهلک گذاشته و در آن از نیروهای تمام بخش های ارتش استفاده ک


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رأی الیوم: داغ ترین تابستان صهیونیست ها در راه است

رأی الیوم: داغ ترین تابستان صهیونیست ها در راه است