مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 27 خرداد 1402 ساعت 07:152023-06-17سياسي

جریان سکولار بخشی از خواسته های خود را در آموزش و پرورش پیاده کرد


دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی گفت: در 4 دهه گذشته از آموزش و پرورش غفلت کردیم و جریان سکولار توانست بخشی از خواسته خود را در این نهاد پیاده سازی کند که نتیجه اش را می توان در جامعه دید.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری مهر ، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با مدیر جامعه الزهرا علیها السلام و برخی از اعضای هیئت امنا و مدیران این مجموعه علمی دیدار و گفتگو کرد.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، دبیر شورای عالی انقلاب فرهنگی با اشاره بالندگی و رشد زنان در جمهوری اسلامی گفت: امروز مجموعه های بزرگی مانند جامعه الزهرا علیهاالسلام با مدیریت توانمند بانوان در حال فعالیت است که نشان از توجه نظام اسلامی به مسئله زن و خانواده است.

وی اولویت کاری خود را آموزش و پرورش عنوان کرد و گفت: در 4 دهه گذشته از آموزش و پرورش غفلت کردیم و جریان سکولار توانست بخشی از خواسته خود را در این نهاد پیاده سازی کند که نتیجه اش را به وضوح می توان در جامعه دید.

حجت الاسلام والمسلمین خسروپناه، سرمایه گذاری روی مهدهای کودک را بسیار مهم و ضروری دانست و اظهار داشت: اینکه فقط وضعیت فرهنگی امروز دیده شود نوعی سطحی نگری است، باید فردا و پس فردا را هم دید و برای آن طرح و برنامه داشت.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جریان سکولار بخشی از خواسته های خود را در آموزش و پرورش پیاده کرد

جریان سکولار بخشی از خواسته های خود را در آموزش و پرورش پیاده کرد