مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 20 خرداد 1402 ساعت 15:202023-06-10حوادث

گروگانگیری با تقلید صدای دختر خانواده


رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری فردی خبر داد که با تماس با خانواده ها، تقلید صدای دخترانه و اعلام اینکه فرزندشان را به گروگان گرفته است از آنها اخاذی و کلاهبرداری می کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار انتظامی خبرگزاری فارس، رییس پلیس آگاهی پایتخت از دستگیری گروگانگیر قلابی در تهران خبر داد و گفت: متهم سابقه دار با تقلید صدای دخترانه دست به اعمال مجرمانه می زد.

سرهنگ کارآگاه علی ولیپور گودرزی رییس پلیس آگاهی پایتخت در تشریح جزییات خبر فوق اظهار داشت: چندی قبل مرد جوانی به پایگاه یکم پلیس آگاهی مراجعه کرد و به کارآگاهان گفت که چند روز پیش فردی با شماره ناشناس به موبایلم زنگ زد و با تقلید صدای دخترم مدعی شد که او را گروگان گرفته و اگر 500 میلیون تومان طلا برایش ارسال نکنم دخترم را خواهد کشت؛ من نیز که بسیار ترسیده بودم طلاها را در مدت زمانی کوتاهی تهیه کرده و برایش در کرج ارسال کردم اما ساعتی بعد فرزندم به خانه آمد و عنوان کرد در طول روز کلاس زبان بوده و به گروگان گرفته نشده است.

رییس پلیس آگاهی تهران بزرگ ادامه داد: بنابر حساسیت موضوع کارآگاهان وارد عمل شده و با بررسی های موشکافانه پی بردند که یک مرد جوان با تقلید صدای دخترانه اقدام به این اعمال مجرمانه کرده و در این زمینه سابقه دار است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گروگانگیری با تقلید صدای دختر خانواده

گروگانگیری با تقلید صدای دختر خانواده