مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
شنبه، 13 خرداد 1402 ساعت 15:102023-06-03سياسي

موضوع بدحجابی چندوجهی و نیازمند بسته سیاستی ترکیبی است


مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز گفت: موضوع حجاب یک مسئله فرابخشی است و مقابله با پدیده شوم کشف حجاب نیاز به یک رویکرد مؤثر ترکیبی دارد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، سعید جابری انصاری ظهر شنبه در جلسه با فعالان و نخبگان فرهنگی استان البرز با بیان اینکه برای حل مسئله ابتدا نیاز است تا شناخت دقیقی از خود مسئله داشته باشیم، اظهار کرد: در موضوع پدیده کشف حجاب نیز باید دقت نظر داشت که این پدیده دارای ابعاد مختلف فرهنگی، اجتماعی، امنیتی و سیاسی است.

وی بیان کرد: موضوع مقابله با پدیده کشف حجاب نیازمند یک بسته سیاستی جامع در حوزه های مختلف است و نمی توان برای حل آن صرفاً به عنوان یک مسئله ساده و عادی اجتماعی اکتفا کرد.

مدیرکل فرهنگ و ارشاد اسلامی البرز تصریح کرد: امروز جریان های معاند در بیرون و داخل کشور موضوع حجاب را دستاویزی برای اقدامات ضد امنیتی علیه نظام اسلامی قرار دادند که بی شک پاسخ به این گونه مواضع و فعالیت ها نیازمند تدابیر ترکیبی و در صورت بروز تهدید اجتماعی تدابیر بازدارنده امنیتی است.

وی با تأکید بر تبیین نگاه و تصویر زیبای اسلام از اهمیت حریم، جایگاه و مقام زن افزود: بخش عمده ای از افرادی که امروز درگیر مسأله بدحجابی یا کشف حجاب شده اند عموماً از سر غفلت و یا تحت تأثیر عملیات روانی دشمن هستند که برای این افراد ما نیا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

موضوع بدحجابی چندوجهی و نیازمند بسته سیاستی ترکیبی است

موضوع بدحجابی چندوجهی و نیازمند بسته سیاستی ترکیبی است