مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 17 خرداد 1402 ساعت 16:002023-06-07اقتصادي

جوابیه شرکت خوشگوار: به هیچ کشوری صادرات نداریم/ کوکاکولا به روسیه قاچاق می شود


شرکت خوشگوار تولید کننده نوشابه کوکاکولا در ایران از سال 1336 تاکنون هیچ گونه صادرات نوشابه کوکاکولا به خارج از کشور ندارد.

- شرکت خوشگوار تولید کننده نوشابه کوکاکولا در ایران از سال 1336 تاکنون هیچ گونه صادرات نوشابه کوکاکولا به خارج از کشور ندارد.

عصر ایران- پس از بازنشر تصاویری از سربازان روس در شبکه های اجتماعی که نوشابه کوکاکولای ساخت ایران می نوشیدند و انتشار آن در عصر ایران با عنوان کوکاکولای ایرانی در دست سربازان روسیه ؛ شرکت تولید کننده کوکاکولا با ارسال توضیحاتی به عصر ایران تاکید کرد که : شرکت خوشگوار  هیچ گونه صادرات نوشابه کوکاکولا به خارج از کشور ندارد .

متن کامل جوابیه شرکت خوشگوار به قرار زیر است: مدیریت محترم سایت خبری عصر ایران با توجه به اینکه در تاریخ 15 خرداد 1402 مطلبی با شماره خبری 82884 تحت عنوان پای نوشیدنی محبوب ایرانی به روسیه باز شد به اطلاع میرساند:شرکت خوشگوار تولید کننده نوشابه کوکاکولا در ایران از سال 1336 تاکنون هیچ گونه صادرات نوشابه کوکاکولا به خارج از کشور ندارد.

این موضوع را طی نامه ای به سازمان توسعه و تجار ت یادآور شده ایم امیدواریم مسئولین ذیربط جلوی صادرات غیر قانونی را بگیرند تا ما بیش ا ز پیش بتوانیم در خدمت جامعه و مردم ایران باشیم .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جوابیه شرکت خوشگوار: به هیچ کشوری صادرات نداریم/ کوکاکولا به روسیه قاچاق می شود

جوابیه شرکت خوشگوار: به هیچ کشوری صادرات نداریم/ کوکاکولا به روسیه قاچاق می شود