مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 15:402023-06-19سياسي

پیش بینی 20 ویژه برنامه برای سالگرد شهادت شهید چمران در مرکزی


جانشین سازمان بسیج اساتید استان مرکزی گفت: 20 ویژه برنامه در روز ملی بسیج اساتید همزمان با سالروز شهادت «مصطفی چمران» با هدف جریان سازی در این استان پیش بینی شده است.

- اراک- جانشین سازمان بسیج اساتید استان مرکزی گفت: 20 ویژه برنامه در روز ملی بسیج اساتید همزمان با سالروز شهادت مصطفی چمران با هدف جریان سازی در این استان پیش بینی شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار مهر ، محمدعلی آقا محمدی بعد از ظهر دوشنبه در نشست خبری تشریح برنامه های سالروز شهادت شهید چمران و روز ملی بسیج اساتید گفت: افتخار دیار آفتاب استان مرکزی پرورش و تربیت فرزندان برومندی همچون دکتر مصطفی چمران است که سرآغاز نقطه ای تحول زا در عرصه های مختلف به ویژه علمی و نظامی بوده است.

جانشین رییس سازمان بسیج اساتید استان مرکزی افزود: مناجات های شهید چمران که امروز گنجینه ای برای انقلاب اسلامی محسوب می شود درسنامه و مرام نامه ای برای اساتید دانشگاهی به شمار می رود که سند آن پرورش شهیدانی همچون احمدی روشن، داریوش رضایی نژاد و دیگر شهدای عرصه علمی در سطح کشور است.

آقامحمدی گفت: امروز رسالت بسیج اساتید همین راه شهید چمران است اقدامات بنیانی که بتواند در دانشگاه شهید چمران ها بسازد که تأثیر حرکت های علمی و اجتماعی آن تا لایه های عمیق جامعه خود را ظهور و بروز نماید.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیش بینی 20 ویژه برنامه برای سالگرد شهادت شهید چمران در مرکزی

پیش بینی 20 ویژه برنامه برای سالگرد شهادت شهید چمران در مرکزی