مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 08:302023-06-19بين الملل

راهبرد مشکوک تل آویو در قبال مذاکرات ایران و آمریکا


دولت بایدن به دنبال کاهش ظاهری تنش ها در منطقه غرب آسیاست تا بتواند با کمترین میزان تنش در حوزه سیاست خارجی، وارد عرصه رقابت در انتخابات ریاست جمهوری شود، - فارس پلاس ؛ دیگر رسانه ها- راهبرد معاصر نوشت: هم زمان با داغ شدن اخبار ضد و نقیض در زمینه مذاکرات غیر مستقیم ایران و آمریکا در مسقط، تل آویو به عنوان متحد شماره یک واشنگتن در غرب آسیا و بزرگ ترین مخالف برجام، بار دیگر بازی در نقش پلیس بد را انتخاب کرده است.

در حالی که مقام های کاخ سفید و رسانه های آمریکایی از مذاکره با ایران برای تفاهم نه بازگشت به توافق سخن می گویند، صداهای مختلفی از تل آویو به گوش می رسد.

از سویی مقام های ارتش و رسانه های دست راستی رژیم صهیونیستی از احتمال حمله این رژیم به تأسیسات هسته ای ایران بنا به ادعای واهی افزایش احتمال دستیابی تهران به بمب اتمی سخن می گویند و از سوی دیگر سفیر رژیم صهیونیستی در آمریکا لزوماً دیپلماسی برای حل وفصل مناقشه هسته ای ایران را گزینه بدی نمی داند.

در این یادداشت سعی خواهیم کرد به این سؤال پاسخ دهیم، چرا کابینه نتانیاهو به دنبال بزرگنمایی مذاکرات ایران و آمریکا در عمان و آیا تل آویو علاوه بر حفظ تهدیدات نظامی به دنبال تأثیرگذاری روانی بر روی بازارهای ایران است؟ بسته شدن دو پرونده ادعایی آژانس بین المللی انرزی اتمی در


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

راهبرد مشکوک تل آویو در قبال مذاکرات ایران و آمریکا

راهبرد مشکوک تل آویو در قبال مذاکرات ایران و آمریکا