مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
چهارشنبه، 31 خرداد 1402 ساعت 20:202023-06-21اقتصادي

هر گونه افزایش قیمت مرغ در استان های مجاور، بازار توزیع تهران را مختل می کند


معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر کنترل زنجیره تامین مرغ استان گفت: هر گونه افزایش قیمت مرغ در استان های مجاور بازار توزیع تهران را مختل می کند.

- معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با تاکید بر کنترل زنجیره تامین مرغ استان گفت: هر گونه افزایش قیمت مرغ در استان های مجاور بازار توزیع تهران را مختل می کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، محمد علی مهری در جلسه کارگروه تنظیم بازار استان با اشاره به نظارت بیشتر بر روند توزیع برخی از اقلام اساسی مورد نیاز خانوار از جمله گوشت، مرغ و برنج اظهار داشت: کنترل بر زنجیره تامین به ویژه کسری مرغ استان که از استان های همجوار تامین می شود باید در دستور کار مستمر جهاد استان باشد.

وی افزود: جهاد کشاورزی استان باید با هماهنگی جهاد استان های معین تهران بر تامین و تحویل کسری مرغ در مراکز تعیین شد نظارت کند.

معاون هماهنگی امور اقتصادی استاندار تهران با اشاره به لزوم حفظ آرامش و تعادل بازار گفت: با جوجه ریزی متناسب با نیاز استان تعادل آینده بازار را تضمین کنید.

علی مهری تاکید کرد: هم اکنون تولید متناسب با نیاز بازار نیست و باید با افزایش جوجه ریزی و تامین کسری مورد نیاز از استان های همجوار بازار آینده را تامین کنیم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

هر گونه افزایش قیمت مرغ در استان های مجاور، بازار توزیع تهران را مختل می کند

هر گونه افزایش قیمت مرغ در استان های مجاور، بازار توزیع تهران را مختل می کند