مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 12:152023-06-19سياسي

«تبلیغ» پیشه علامه حلی ها است/نشر دهنده خوبی ها باشیم


مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه ملت ایران معادلات دشمن را بر هم زده است، گفت: خوبی های در جامعه را تبلیغ کرده و نشر دهنده آن باشیم.

- حجت الاسلام حجت سالاری مکی در گفتگو با خبرنگار مهر با اشاره به سالروز تأسیس سازمان تبلیغات اسلامی به فرمان امام (ره) اظهار کرد: یکی از پر تکرار ترین جملات امام (ره) در نوشته های ایشان قیام و جهاد در راه خداوند است.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با تأکید بر اینکه در ابتدا باید به صورت گروهی و جمعی در راه خداوند حرکت کنیم، بیان کرد: ولی اگر در شرایطی هیچکس همراه ما نبود باز هم باید به صورت فردی و تنهایی نیز چون امام حسین (ع) از ارزش های دینی باید دفاع کنیم.

کار تبلیغ پیشه علامه حلی ها است سالاری افزود: کار تبلیغ دین پیشه بزرگانی چون علامه حلی ها است و امروزه نیز طلبه های زیادی از دورافتاده ترین روستاها مردم را با قرآن و فرهنگ دینی آشنا کنند.

وی با تأکید بر اینکه زمین 124 هزار پیامبر را به خود دیده است تا نوبت به پیامبر اعظم (ص) رسید، گفت: امروزه هزاران سال از غیبت حضرت مهدی (عج) می گذرد و ما امروزه در بین الطلوعین ظهور هستیم.

مدیرکل تبلیغات اسلامی خراسان جنوبی با اشاره به اینکه در طول تاریخ همیشه جبهه حق و باطل پنجه در پنجه هم داشته اند، اظهار کرد: از قابل و هابیل تا موسی و فرع


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«تبلیغ» پیشه علامه حلی ها است/نشر دهنده خوبی ها باشیم

«تبلیغ» پیشه علامه حلی ها است/نشر دهنده خوبی ها باشیم