مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
جمعه، 26 خرداد 1402 ساعت 13:452023-06-16سياسي

بسیج تمام دستگاه های امدادرسان برای بازسازی خسارت های سیل گرمی


استاندار اردبیل در پی درگذشت 6 نفر از اهالی شهرستان گرمی در سیل اخیر در این شهرستان در پیامی ضمن تسلیت درگذشتگان از بسیج تمامی دستگاه های خدمت رسان برای امدادرسانی در این مناطق سیل زده خبر داد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از اردبیل، سید حامد عاملی استاندار اردبیل با صدور پیامی درگذشت 6 نفر از اهالی شهرستان گرمی در سیل اخیر را تسلیت گفته و اظهار کرد: با نهایت تأسف و تألم، جاری شدن سیل در مناطقی از شهرستان گرمی موجب ایجاد خسارات مادی و جان باختن 6 تن از اهالی شریف منطقه گردید.

وی در این پیام آورده است: مصیبت از دست دادن فرزندان دلبند را خدمت مردم عزیز و شریف منطقه گرمی و خانواده های مصیبت دیده تسلیت عرض می نمایم و از خداوند متعال برای کلیه جان باختگان رحمت و غفران واسعه الهی و برای خانواده های سوگوار اجر و صبر جمیل مسألت دارم.

استاندار اردبیل در این پیام با اشاره به تداوم امدادرسانی ها در مناطق سیل زده تاکید کرده است: قطعا کلیه دستگاه های اجرایی و امدادرسان با بسیج همه امکانات موجود، تمام تلاش خود را برای رفع آسیب ها و بازسازی خسارت ها تا رسیدن به شرایط پایدار ادامه خواهند داد.

پایان پیام/


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

بسیج تمام دستگاه های امدادرسان برای بازسازی خسارت های سیل گرمی

بسیج تمام دستگاه های امدادرسان برای بازسازی خسارت های سیل گرمی