مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
دوشنبه، 29 خرداد 1402 ساعت 11:402023-06-19سياسي

روایت عضو دولت رییسی از خانه سازی در دولت روحانی


یادآوری آنچه وزیر راه و شهرسازی دولت روحانی درباره خانه سازی گفته بود از این رو خالی از لطف نیست که در دولت رییسی هم در جایگاهی دیگر حضور دارد - به گزارش سایت قطره و به نقل ازتابناک به نقل از عصر ایران، ابراهیم رییسی رییس جمهوری که وعده داده بود دولت او هر سال یک میلیون خانه می سازد و اگر هر سال نتواند در پایان 4 سال 4 میلیون خانه می سازد، امروز در مجلس وظیفه اصلی را متوجه دولت قبل دانست و گفت آنها باید سالی یک میلیون خانه می ساختند و آنها باید جواب بدهند که چرا نساختند.

فارغ از هر داوری درباره مسکن مهر و این که در دولت احمدی نژاد کامل شد یا بعد از آن موضوع از یک جنبه دیگر قابل توجه است و آن هم این که: بعد از استعفای عباس آخوندی از وزارت راه  و شهرسازی در دولت روحانی، محمد اسلامی وزیر شد و یگانه عضو ارشد دولت روحانی است که در دولت رییسی هم حضور دارد ( در مسوولیت بسیار حساس ریاست سازمان انرژی اتمی) .

از این رو یادآوری آنچه آن زمان در خبرگزاری دولت گفته بود خالی از لطف نیست:   در حال حاضر از 500 هزار واحد نیمه تمام مسکن مهر، حدود 68 هزار واحد نیمه تمام در حال ساخت وجود دارد که پرونده آن به زودی بسته می شود.

در عمل سهم دولت روحانی در طرحی که طی تبلیغات گسترده به نام دولت پیشین ( احمدی نژاد)ثبت شده بود، بسیار بیش از 60 درصد بوده است چون از این میزان تا پایان دول


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

روایت عضو دولت رییسی از خانه سازی در دولت روحانی

روایت عضو دولت رییسی از خانه سازی در دولت روحانی